Archiv rubriky: Rady

Jak dělám to SEO? – Optimalizace pro lidi ne pro vyhledávače

Toto je poslední díl z miniseriálu Jak dělám to SEO. A v něm bych na rozdíl od předešlých spíše praktických článků napsal o tom jak já sám přemýšlím o SEO optimalizaci a o mém pohledu na vyhledávače. Celé to vystihuje … Celý příspěvek

Rubriky: Rady | Štítky: | 5 komentáře

Jak dělám to SEO? – Analýza klíčových slov

Už jsem to načal v předchozím příspěvku. Ale tady to ještě zopakuji. Právě analýza klíčových slov je jedna z nejdůležitějších věcí, kterým byste se měli při optimalizaci zabývat. A měli byste se tím zabývat dříve než začnete psát texty a … Celý příspěvek

Rubriky: Rady | Štítky: | 5 komentáře

Jak dělám to SEO? – Linkbuilding

V minulém článku jsem psal o tom jak má správně odkaz vypadat a co je důležité pro vyhledávače. Dnes si povíme něco o tom kam odkazy umisťovat a jak budovat své odkazové portfólio. Jak získat zpětné odkazy? Nejznámější metodou je … Celý příspěvek

Rubriky: Rady | Štítky: | 9 komentáře

Jak dělám to SEO? – OffPage faktory

V předchozím příspěvku jsem vypsal několik OnPage faktorů, které jsou dle mého nejdůležitější a které stojí za pozornost. V tomto díle se zaměříme na další část SEO optimalizace a to na offPage faktory. Pod tímto pojme se skrývá vše mimo … Celý příspěvek

Rubriky: Rady | Štítky: | 8 komentáře

Jak dělám to SEO?

Mnozí z vás mi již dříve psali o to abych sepsal nějaký článek o tom jak dělám SEO optimalizaci. A já jsem v některém z minulých příspěvků napsal, že udělám nějakou sérii článků, kde vše popíšu. Po mé dvouměsíční prokrastinaci … Celý příspěvek

Rubriky: Rady | Štítky: | 6 komentáře

Kam dát reklamy aby byly výdělečné?

Tento příspěvek jsem se rozhodl napsat jako reakci na článek Internetové portfolio červen 2012 od Turka, kde se zmiňuje o svém průvodci po Toskánsku. Na něj se můžete podívat zde. S úvodní myšlenou, že přivést na web návštěvníky je jedna … Celý příspěvek

Rubriky: Rady | 1 komentář

Proč je dobré měnit odkazy na stránky „Spřátelené weby“?

Protože já se na rozdíl od kolegy inwebstora nezajímám o nákup a prodej webů ale o jejich vytváření a všeho okolo toho. Tak tento článek bude o výměně odkazů. A konkrétně o vyměně odkazů na stránku „Spřátelené weby“. Odkazy do … Celý příspěvek

Rubriky: Rady | 2 komentáře

Teorie klikačů na reklamy

Máte-li na svých stránkách PPC reklamu, pak jistě stojíte o to aby na ně lidé klikali. Možná také přemýšlíte nad tím jak zvýšit míru prokliku a kdo vůbec na tyto reklamy kliká. Samozřejmě existují obecné rady jak zvýšit / změnit … Celý příspěvek

Rubriky: Rady | 7 komentáře

Kdy zahodit web který máte pro pasivní příjem?

Už v minule jsem psal jak poznat, zda-li je web úspěšný. Tento článek na to bude úzce navazovat. Protože při určování toho kdy je web na obtíž se řídím stejným základním principem, který zní zisk / náklady > 1. Tato … Celý příspěvek

Rubriky: Rady | Napsat komentář

Co to znamená úspěšný web?

Fráze úspěšný web pro mnoho lidí znamená zcela něco jiného. Když jsem se zeptal ve svém okolí pár přátel jaké znají úspěšné weby, tak se nejčastěji opakoval Facebook následovaný Googlem a někdo se zmínil i o Seznamu. Ano všichni mají … Celý příspěvek

Rubriky: Rady | 1 komentář